Blogger Templates
 

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum:face17: .. Sekarng jam menunjuk kn 2.30 A.M .. Pagi2 buta xtido lagi .. tahan sungguh mata aku ney .. :face24: .. Maw cita ney .. xdpat tido bb bnyak sngat fikiran .. nak tido puwn xlena :face13: .. baik online smapai pagi jee .. :10: .. Sebenar ny ada sorang ney hamba Allah yg x pandai sangat nak hargai perasaan seseorng .. Huh ! Law sekali dua td xpha lha .. ney berkali2 .. actually , aQ xtahan dha ngn perangai dy ney .. tp apa bley buat lha kn .. nak jaga perasaan ny .. aQ lebih sanggup bersabar dan terus bersabar .. mana lha taw kn ada hikmah disebalik kesabaran kue ini .. cehh .. hehe .. kata orang setiap perbuatan 2 pasti ada balasan ny kn cuma kita xtaw sama ada balasan baik atau puwn buruk .. e2 tergantung ngn semua perbuatan kita .. yg kita lakukan selama ney .. aQ ney sebenar ny bukan seornag yg pndendam .. tp law perbuatan yg sama balik2 berulang .. sapa yg tahan kn .. setiap kesabaran 2 ada juga batas ny .. selain itu sabar juga indah .. :face64:
Aku suka sangat ngn kata2 kat bawah ney .. ayat ney bukan aku yg wat sebaenar ny cari kat google jee .. ehehe .. aku harap kamu puwn suka lha yha .. hihi..
''Setiap kali sesuatu yang kurang baik terjadi kepada kita, pastinya ia adalah satu hikmah. Dari pengalaman saya, sekiranya ada orang mengambil kesempatan keatas diri kita, saya yakin yang tak lama lagi Allah akan memberi ganjaran yang amat lumayan kepada kita sekiranya kita redha kejadian itu. Dan sememangnya itu yang terjadi- berkali-kalinya pada saya!''
So, sekiranya ada orang take advantage of you, put your chin up and smile. Sabar dan redha atas kejadian itu kerana tak lama lagi, anda akan mendapat pulangan yang berkali-kali ganda!!
Okey lha .. mata puwn dha megantuk ney .. lebih baik tido lha kn .. hehe ..
Bye~ Cheer Up .. :D
www.tips-fb.com
Kalauadayangsalahjanganketawaokッ

0 comments:

Post a Comment